Zdobądź jeszcze więcej klientów w Internecie i mediach społecznościowych dzięki analizie TWOJEGO MARKETINGU!
Czym jest audyt marketingowy?
To dokładna analiza działań, które podejmujesz w Internecie i mediach społecznościowych.
Audytowi mogą podlegać np.:
- Twoja strona internetowa
- Twój profil prywatny na Facebooku i fanpage
- Twoja wizytówka Google
- Twój profil Linkedin
- Twój profil Oferteo
- Twoje wizytówki NAP
- Treści, które piszesz
- Newsletter, który prowadzisz dla swoich klientów
- Wszystkie inne działania, które podejmujesz, żeby zdobyć nowych klientów w Internecie!
Jaki jest cel takiego audytu?
TO PROSTE!
Ocena skuteczności działań marketingowych często bywa trudna. Nie można ich też ocenić w całości, dopóki nie zaczniesz ich wdrażać.
Audyt ma na celu sprawdzić co możesz zrobić LEPIEJ, czego NIE ROBIĆ i jak zwiększyć efektywność działań marketingowych O KILKADZIESIĄT PROCENT.
Jak wygląda proces audytu?
To jeszcze prostsze niż sam cel audytu!
1. Informujesz mnie o potrzebie przeprowadzenia takiego audytu – telefonicznie, przez e-mail lub formularz.
2. Odpowiadasz na kilka krótkich pytań, w tym np. linki do swoich profili, jakie działania prowadzisz itp.
3. Tworzę 15 minutowe wideo, gdzie na żywo pokazuję, tłumaczę i objaśniam wszystko na Twoich profilach oraz OD RAZU proponuję poprawki.
4. Otrzymujesz wideo i możesz wprowadzić poprawki kiedy chcesz i kiedy masz na to czas.
Ile kosztuje taki audyt?
Cena takiego audytu to 40 zł brutto.