fbpx

Zdobądź jeszcze więcej klientów w Internecie i mediach społecznościowych dzięki analizie TWOJEGO MARKETINGU!

Czym jest audyt marketingowy?

To dokładna analiza działań, które podejmujesz w Internecie i mediach społecznościowych.

Audytowi mogą podlegać np.:

  1. Twoja strona internetowa
  2. Twój profil prywatny na Facebooku i fanpage
  3. Twoja wizytówka Google
  4. Twój profil Linkedin
  5. Twój profil Oferteo
  6. Twoje wizytówki NAP
  7. Treści, które piszesz
  8. Newsletter, który prowadzisz dla swoich klientów
  9. Wszystkie inne działania, które podejmujesz, żeby zdobyć nowych klientów w Internecie!

Jaki jest cel takiego audytu?

TO PROSTE!

Ocena skuteczności działań marketingowych często bywa trudna. Nie można ich też ocenić w całości, dopóki nie zaczniesz ich wdrażać.

Audyt ma na celu sprawdzić co możesz zrobić LEPIEJ, czego NIE ROBIĆ i jak zwiększyć efektywność działań marketingowych O KILKADZIESIĄT PROCENT.

Jak wygląda proces audytu?

To jeszcze prostsze niż sam cel audytu!

1. Informujesz mnie o potrzebie przeprowadzenia takiego audytu – telefonicznie, przez e-mail lub formularz.

2. Odpowiadasz na kilka krótkich pytań, w tym np. linki do swoich profili, jakie działania prowadzisz itp.

3. Tworzę 15 minutowe wideo, gdzie na żywo pokazuję, tłumaczę i objaśniam wszystko na Twoich profilach oraz OD RAZU proponuję poprawki.

4. Otrzymujesz wideo i możesz wprowadzić poprawki kiedy chcesz i kiedy masz na to czas.

Ile kosztuje taki audyt?

Cena takiego audytu to 40 zł brutto.