Strategia pisania postów

Jak tworzyć atrakcyjne posty, zawsze wiedzieć o czym pisać i oszczędzić czas na wymyślaniu – strategia działania

Twój odwieczny problem… Wyobraź sobie dwa scenariusze: Numer 1 Masz swój fanpage, idealne zdjęcie w tle, wszystkie informacje wrzucone. Piszesz jakieś posty, przychodzi czas na kolejny i… nie masz pojęcia o czym napisać. Produkty opisane, kilka śmiesznych zdjęć wrzuconych – co teraz? Numer 2 Druga opcja – siadasz w poniedziałek rano i chwilowo nie masz …

Jak tworzyć atrakcyjne posty, zawsze wiedzieć o czym pisać i oszczędzić czas na wymyślaniu – strategia działania Read More »

7 Źródeł Wiedzy O Ubezpieczeniach, Które Wpłynęły Na Mój Rozwój Jako Agenta Ubezpieczeniowego

Moja droga agenta… W swojej karierze agenta ubezpieczeniowego korzystałem z różnych materiałów oprócz tych podstawowych od TU czy ustaw. Kursów płatnych, szkoleń, książek, kursów bezpłatnych, blogów. Podczas całej ścieżki poszukiwania wiedzy, te 7 osób/organizacji najbardziej wpłynęło na mój rozwój jako agenta w różny sposób. Niektóre dały inne spojrzenie na produkt. Inne pozwoliły mi zwiększyć wiedzę. …

7 Źródeł Wiedzy O Ubezpieczeniach, Które Wpłynęły Na Mój Rozwój Jako Agenta Ubezpieczeniowego Read More »

Zdjęcie w tle agenta ubezpieczeniowego

Idealne zdjęcie w tle na fanpage agenta ubezpieczeniowego z użyciem darmowych narzędzi – krok po kroku

Po co mi to całe zdjęcie? O tym jak ważna jest dobra prezentacja profilu czy fanpage pisałem w tym wpisie. Zdjęcie w tle na Facebooku to pierwsza rzecz, która przyciąga uwagę potencjalnego klienta. Największe, widoczne na samej górze i bardzo często niedoceniane i źle wykorzystywane. Żeby przyciągnąć uwagę osoby, która przewija przez fanpage i profile …

Idealne zdjęcie w tle na fanpage agenta ubezpieczeniowego z użyciem darmowych narzędzi – krok po kroku Read More »

Facebook agenta ubezpieczeniowego

Facebook jako narzędzie marketingowe agenta ubezpieczeniowego

Słowem wstępu Od początku swojej kariery w ubezpieczeniach szukałem nowych kanałów sprzedaży. Wtedy popularne były jeszcze takie portale jak nasza-klasa, a Facebook był w Polsce „zaledwie” od 3 lat. Używałem go głównie do kontaktu ze znajomymi, rozrywki i wrzucania zdjęć ze swojego życia.Po jakimś czasie zacząłem zastanawiać się – prawie każda firma ma fanpage, dlaczego jednak jest tak …

Facebook jako narzędzie marketingowe agenta ubezpieczeniowego Read More »

Scroll to Top